Dålig uppdatering

Har inte uppdaterat bloggen på ett jäkla tag och det kanske är dags att uppdatera den nu, eller uppdatera er som vill läsa bloggen!
Det har hänt en del sen sist jag bloggade, jag har varit i spanien två gånger, har haft bal och jag har tagit studenten. Jag har tagit studenten, det känns härligt men endå lite ångest på det hela, jag kommer sakna mig fina klass som in i bomben, och VAD FAN ska jag göra nu? det är en bra fråga!

Just nu så tränar jag som bara den, två pass om dagen blir det. Men om två veckor är det SM och sen är det lov från träningen. Och om ungefär tre veckor dra jag och min fina kompis till spanien, det ska bli så jäkla härligt!

Förövrigt fick jag ett förslag idag till hösten, jag är sugen men endå inte, hur ska jag göra? JAG VET INTE!


träningslägert som vi precis var på i calella, snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0