Tisdag

Hej på er!
Jag är inte så bra på att uppdatera, men här är ett litet inlägg iallfall!

Idag är det tisdag och jag har morgontränat. Mår dock sådär nu och funderar på om jag ska hoppa eftermiddagspasset, jag har faktist kommit på alla passen nu i ungefär fyra veckor eller något så ett pass kanske är okej att missa. Förövrigt har jag fortfaranade inte riktigt kommit in i simningen än, men det börjar väll så smått. Men det är bara en vecka kvar till sm så vet ju inte riktigt om jag hinner komma i form tills dess.

Ikväll ska jag och maria se eclipse och det ska bl itrevligt. En runda på stan med lite käk och sen bio!
Och desutom är det bara 16 dagar kvar tills vi lämnar sverige för spanien, det ska bli så jäkla kul!

Nu ska jag se lite sex and the city. De flesta (mest issa, haha) klagar på mig att jag inte har sett någon serie därför har jag nu fått låna hela boxen av amanda och ska nu bli duktig och se alla avsnitt, än så länge har jag sett tre av typ 100 avsnitt, great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0