SM veckan

Nu på sommaren är man lite dålig på att sitta vid datorn, man gör ju mest en massa andra saker därför blir det inte så jätte många inlägg men jag ska inte lägga ner bloggen eller något så ni får titta in här för jag kommer skriva lite då och då, och till hösten kommer jag antagligen skriva mer.

SM veckan är igång här i malmö och jag har simmat två dagar nu. Igår simmade jag 200rygg som gick riktigt bra och simmade därför även semifinal på kvällen och där gick det ännu bättre. Fick samma tid som jag har gjort innan och jag är faktiskt jättenöjd med det.
Idag gick det däremot mindre bra, men det är väll sånt man får ta. Jag har inte den bästa träningsbakgrunden just nu så kan inte förvänta mig allt för mycket.

Vad kan jag mer berätta, hm. Jo jag har hittat en tatuering som jag antagligen ska göra efter jag har varit i spanien (drar om en vecka, gillar), ska bara se till att höra med min kära kusin så att han har tid. Pappa ska med göra en så vi ska göra vår andra tillsammans höhö!

och mer om planeran om hösten har det blivit, jag hoppas att det funkar och blir av nu, det kommer bli superkul. Plus att man får hänga med till florida i två veckor i oktober är ju heller inget man tackar nej till isåfall, så hoppas det blir av. Är en del saker kvar jag måste ha reda på, att jag får ett jobb där och lite sånt. Kommer isåfall bli great.

Nu ska jag packa upp simväskan och sen kommer maria om en stund, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0