Onsdag

Onsdag idag och bara två fjyttiga dagar tills jag och maria drar till spanien, vi är hemma 1 augusti igen.

Dagarna rullar på av lovet och just nu har jag träningsuppehåll och det är ganska skönt faktiskt.
SM gick faktiskt bra, något lopp gick mindre bra men de andra gick bra. Vi slog klubbrekord på 4*100fr men missade finalplatsen med en plats och 7 tiondelar så det var ju lite störigt, men nästa gång!

Issa kommer hem från italien kväll så jag ska försöka få med henne på en runda om hon orkar. Utöver det har jag endel jag måste fixa idag för imorgon drar jag hem till Maria och sen drar vi halv se på fredagmorgon, fyfan!

Så idag ska jag fixa;
- packning
- skicka in CV, personligt brev
- skanna betyg
- fixa bilder sen studenten
- fixa linsgrejer
och lite annat!

Nu ska jag käka frullebulle, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0