Ångest

Ångestångestångest på hög nivå. Jag trodde inte att jag skulle komma in på den kursen jag sökt till nu till hösten men JOVISST gör jag det, och nu har jag ju kanske bestämt mig för något annat i höst och det känns lite sådär faktist. Men den kursen kanske jag kan läsa sen istället, måste iallfall ha bestämt mig innan torsdag, jag måste!

Idag har jag och maria gjort lite allt möjligt faktist. Först fick vi dra till tandläkaren för hennes tand var knäpp och sedan åkte vi hem till henne och lagade lunch. vid två tiden drog vi till dalbystenbrott och var där två timmar och sen drog vi vidare till hennes hästar. Var där en liten stund och sen körde hon mig hem och nu sitter jag här.

Nu ska jag snart äta lite, och sen blir det en kväll med sex and the city och lite sånt, för sm fortsätter ju imrogon och då ska jag simma 200fr. På kvällen ska jag hem till min kära moster och äta och sen på söndag har jag 4*100 laget som faktiskt ska bli riktigt kul att simma.

Puss på er och ha en finfin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0