Slut

Ja snart är lovet slut vilket är väldigt sorgligt, hade inte bangat några veckor till, strax innan sommarlovet kanske, haha! Fast tiden kommer gå så jäkla snabbt sen står man där och skriker – för vi har tagit studenten!


Tränade 10-12, ett härligt pass och sen ikväll blir det nog ett hårdare pass om jag minns rätt. Har även två pass imorgon men sen ledig på onsdag, det gillar jag. Torsdag börjar skolan (VILL INTE), men sen är jag ju ledig på fredagar så man kan säga att jag börjar på måndag!

 

Nej vet ni va, jag sitter faktiskt och kollar på new moon som nu går att ladda hem, känns som jag har blivit en liten film nörd nu under lovet, blir väll så när det är så tråkigt väder ute.

 

Nu ska jag fortsätta kolla på denna underbara film (som jag nu sett ett antal gånger ! ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0