Onsdag

Idag har det varit en väldigt mysig dag. Vaknade vid 10 tiden, käkade frukost, fixade mig lite och sen stack hela familjen en runda till stan. Handla två par skor och lite smink. Efter en runda på stan och lite handlade av mat åkte vi till minneslunden och tände ett ljus. Fy va jag saknar min farmor, mormor, farfar och min farbror, jag skulle gjort så mycket för att få träffa dom igen, men vi ses igen, i promise!

 

Nu ska jag ner och hjälpa pappa med maten. Hörs senare!

Puss

Haha nej det är inte ofta jag är seriös på bilder nej!






Kommentarer
Postat av: JENNY

Tacktacktack, det var jätteroligt och höra! :D

jag ska sätta mig ner lite senare & kika igenom din blogg! Kram!

2010-01-06 @ 16:56:06
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0