Ja jag har väldigt roligt just nu!

Det första du tvättar i duschen?
kroppen såklart

Gillar du kaffe?
Fyfan nej

 Hur mår du just NU?
Jag mår väll fint
  
Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Nja, hade inte varit min favorit mat sen tror jag iallfall
 
Har du räknat till 1000 någon gång?
haha jag kan inte räkna till tio ens

 Biter du i din glass eller slickar du bara på den?

Slickar, får ont i tänderna om jag biter i glass

 Använder du smileys?
Ja om jag inte är sur

Har du träffat någon kändis?
Självklart

 Vilken låt hade du sist i huvudet?
Fight for this love

 Hur många länder har du besökt?
Oj ingen aning

Är dina föräldrar stränga?
Nja sådär lagom tror jag   

Brukar du hyra film?
Ibland

 Var kommer du vara på lördag?
Var kommer jag inte vara?   

 Har du lockigt hår?

Ja det har jag, tyvärr

När grät du senast?
Igår när jag hade migrän, haha

 Favoritårstid?
SOMMARN  

 Tycker du att du är gammal?
Haha ja faktiskt

 Gillar du ditt liv just nu?
ja

Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
JA!

Har du bra syn?
Naj, har linser

 Var är dina föräldrar just nu?
Jobbet

 Äger du ett vapen?
OHJA, har hela rummet fullt

 Gillar du ditt hår?
Nej
 
Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Svår fråga

 Hur ofta använder du MSN?

Varje dag tror jag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0