Fredag

Tjenamoss, fredag idag vilket innebär ingen skola för mig, skönt! För övrigt är jag ledig i lite mer än en vecka nu, ledig hela nästa från skolan, jag gillar det!

 

Idag har jag än så länge tagit det lugnt, ska dra mig till träningen vid fem tiden. Har inte tränat på ett par dagar nu, har mått konstigt i kroppen, migrän->ögonproblem, hög puls, ja lite sånt, känns jobbigt när man inte vet vad det är, så ska till läkaren om lite mer än en vecka för att kolla läget. Så har inte tränat ordentligt sen i måndags vilket suger när det är JSM om mindre än en vecka, vi åker nämligen på onsdag.

 

Som sagt JSM börjar på torsdag och jag ska simma;

Torsdag; 100ry, 100me

Fredag; 800cr

Lördag; 200ry

Söndag; 50ry, 400cr

 

Så ser JSM ut för mig, jag, emilia och anton kommer även få en ny baddräckt/badbyxor. Tror vi får den nya lazer raser elite, isåfall är det najs!

 

Nu ska jag vila vidare innan träning, får se om jag simmar hårt idag fick nämligen inte det igår för att pulsen var hög, jävla skit! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0