Ett tag sen nu

Har ju inte bloggat på ett tag nu och emsan undrar varför så det är ju bara att skriva ett inlägg igen då, haha!

 

Igår beställde jag i allfall två klänningar, en studentklänning och en balklänning. Det kommer att bli intressant hur dessa sitter, brukar inte lyckas så bra när jag beställer men man får väll chansa ibland.

 

Idag ska jag packa lite, när jag orkar, och sen ska jag dra iväg till Danmark för tävling hela helgen (gud vad trevligt), så jag är inte himma fråns söndagkväll (där gick min helg). Sen är jag ledig på måndag, går i skolan tisdag/onsdag och torsdag och sen är jag ledig i mer än en vecka, fiiiiiint! För jag har studiedag måndag,tisdag och onsdag och sen bär det av till jsm!

 

Nej nu ska jag packa, puuuuuuus


Kommentarer
Postat av: viktoria˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

Fin blogg!

:D

2010-01-25 @ 22:02:14
URL: http://victoriakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0