.

Personlighet
blyg; lite ibland
smart; självklart ;)
stressad; ja det måste jag nog säga att jag är
tålmodig; beror på
djup; mja det är jag väll
öppen; det beror på,
ärlig; ja
positiv; oftast
rolig; hahah det kan väll hända
ansvarsfull; ja det är jag nog

Vänskap
förlorat en bästa vän; nej
sagt att jag älskar en kompis; japps
sovit med en killkompis; ja
sovit med en tjejkompis; ja
pussat en av samma kön; ja
slagit en kompis; haha i så fall bara på skoj
en kompis som vet allt; allt vet jag inte, men väldigt mycket

Kärlek
är du kär: -
blivit sårad; ja
krossat någons hjärta; ingen aning
gett någon ditt hjärta; haha sitter där det ska
sagt att jag älskar någon och menat det; ja

Favoriterna
låt just nu; jadu, kan inte komma på någon speciellt, lyssnar på en massa skit
bok; jag läser bara en bok, (fyra) TWILIGHT
lärare i skolan; hm bra fråga
plats; var som helst utomlands tack
frukt; apelsin just nu
bär; hallon

Övrigt
opererat mig; naj
cyklat omkull; haha nej
sjungit i duschen; ja
hoppat bungyjump; aldrig i livet
fobi för något; ja
sett någon dö; nej
varit på begravning; ja
sagt att jag hatar någon; har jag säkert gjort

Livet
svart eller vitt; svart
rött eller blått; rött
skriva eller tala; beror på
vatten eller cola; vatten
nagelbitare; för det är jag
mobil eller mp3; för det mesta har ju mobil låtar, så mobil
snygg eller charmig; båda
lösgodis eller choklad;  lösgodis för där kan man ta choklad hihi
frukt eller grönsak; frukt
film eller serie; film
festa eller softa; båda
sommar eller vinter; sommar
fredag eller lördag; lördagar
ljus eller lampa; ljus
övervikt eller undernärd; normalvikt
kärlek eller vänskap; vänskap är kärlek
bio eller hemmakväll; beror på

 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken fin header!:)

2010-01-14 @ 01:32:33
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0