En liten lista

Visste ni...

att jag vill – ta studenten nu! Eller lite resor först och sen studenten!
att jag har – underbara vänner
att min senaste kyss – inte var något speciellt
att jag lyssnar mycket på - musik
att jag funderar på – massa olika som går runt i mitt huvud hela tiden
att jag pratar – oftast mycket och säger väll knasiga saker ibland
att jag inte gillar – att vakna mitt i natten och sen inte somna om
att min första riktiga kyss – var oväntad
att jag avskyr när folk snackar – en massa skit
att kärlek är – efterlängtat, ja!
att jag gillar – att shoppppppa
att jag alltid kommer att – träna, tills jag är 110 år! hahaha
att jag är förälskad i – choklad
att sist jag grät var – haha för några minuter sen när jag såg på tv
att min mobiltelefon är – fungerande, fortfarande!
att när jag vaknar på morgonen – kollar jag direkt vad klockan är
att innan jag går och lägger mig – lyssnar jag för det mesta lite på musik
att idag har jag – inte gjort ett skit, knappt!
att jag just nu tänker på – nu tänker jag på vad jag ska tänka på så ja, hahahha!
att i kväll ska jag – träna och sen chilla
att i morgon kommer jag – träna och umgås med emsan tror jag! :)
att jag hoppas – att jag snart ska må helt bra
att jag verkligen vill – resa och ha sommar nu

 


Kommentarer
Postat av: meliie

har frågestund kika in, svarar på exakt allt :) www.janemeliiewennberg.blogg.se

2010-01-30 @ 15:30:26
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0