Dagen igår!

Igår blev det en mysig dag för min del. Morgonen börjades med ett morgonpass, inte speciellt långt så det var skönt, jag toppar just nu och det känns bra, brukar nämligen inte få toppa!

Efter träningen fick jag massage, inte lika skönt som det låter, och sen begav jag mig hem för frulle!

 

Vid två tiden kom fina emsan hem till mig. Vi körde sen iväg till stan för första shoppingen på detta året. Jag fick handlat en halsduk, en tröja och en kjol och nästan allt på rea, perfekt!

Efter en shoppingrunda körde vi hem till mig igen och åt lite mat, chilla lite och sen begav oss ut i det jäkligt kalla vädert för bio. Trots att vi inte gjort något speciellt under den senaste timmen (förutom att vara väldigt insatta i robinsson) så fick vi springa till bion, hahah, så typiskt oss!

 

Som sagt så var bion riktigt bra och nu är det enda jag tänker på hur sexigt det egentligen är med farliga killar, okej det låter kanske sjukt, haha men det är ju faktiskt så, visst emsan!

 

Nej nu ska jag nog ner och se någon film, har ju ingen skola på hela veckan så det är så skönt. Får se vad som görs imorgon, är ju inte så jätte många som har studiedag som jag :(

 

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0