2010-01-01

Ja då var det första dagen på det nya året. 2009 gick väldigt snabbt och det har varit ett fint år, detta ska bli bättre och jag kan inte tänka mig något annat resultat, Barcelona, studenten ja vad mer ska jag säga.

 

Nyår blev en väldigt lyckad dag. Jag och Issa tog bussen in vid fem tiden till Jessica. Blev bjuda på väldigt god mat och trevligt umgänge. Vid tio tiden tog vi alla bussen vidare till fest. Där var väll runt 60-70 pers och var väldigt trevligt. Såg allt raketskjutande och stannade sedan en stund till sen drog jag och Issa hem för att ta sista bussen, var hemma vid tre- halv fyra tiden.

 

Idag har jag bara än så länge legat och kollat på film. Har sett Sava the last dance 1 och 2, riktigt bra filmer.

 

Nu ska vi snart sticka och äta pizza, mumsfillibabba!

 

Hoppas ni hade en riktigt bra kväll igår.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0