Tritonspelen

Tritonspelen igår som sagt som gick över förväntan. Sträckorna var 200 ryggsim och 200 bröstsim. På 200 rygg fick jag 2.19.6 vilket nästan var två sekunder snabbare än jsm och detta var bara en liten jäkla fjutt ”tävling”, om man ens kan kalla det tävling, och jag gör bättre tider än jsm, piiiiiiiinsamt!

Sen efter 200rygg var det ju min specialsträcka, NOT, haha! 200 bröstsim, har tyvärr ingen kommentar om det loppet, fick iallfall 2.52, omg!

 

Nu sitter jag iallfall här vid datorn och pregar i mig glass, jag har blivit beroende av gräddglass, jag har nog snart ätit 3styckna 2literspacket på typ två veckor, haha! Inte okej.

 

Nu ska jag nog plugga lite eller något, tränar sen vid fem tiden.

Ha den fiiiiiint, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0