Torsdag

Hej sötnosar!

 

Håller på att packa för malaga för tillfälligt. Går väll sådär, jag har ingen aning vad man ska ha med sig för kläder. Fast kommer nog inte gå i mer än träningskläder i och med att det är två pass per dag alla dagar utom onsdagen då vi ska åka och shoppa. Så mestadels blir det träningskläder och sen några vanliga tröjor och ett par jeans/shorts.

 

Har hittar mitt pass, brukar alltid få leta efter det så jäkla länge innan jag hittar det men nu hade jag lagt det på ett ställe som jag kom ihåg, hehe!

Och kameran ska med, får i för sig se om jag fotar något, brukar glömma, men ska försöka!

 

Sitter här helt ensam och lyssnar på lugna kärlekslåtar, vadå deprimerande, så nu blev jag helt plötsligt på kärlekshumör synd att jag inte har någon att dela det med, hehehe!

 

Nej men nu ska jag väll fortsätta med att packa lite och sen göra mig i ordning för imorgon. Ska nämligen upp klockan halv fem vilket inte är okej, så tänker inte direkt duscha och sånt imorgonbitti så får fixa allt sånt idag. Flyget går 09:00 och är framme 12:50, så nästan fyra timmar tar det.

 

Skriver kanske lite senare om jag har tid, annars så får ni ha det så jäkla bra i veckan och ha ett skönt lov.
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Emma, Marica, Carolina

Bra blogg! :)

Kram

2010-02-18 @ 18:35:12
URL: http://atleterochdieter.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Härlig blogg! :)



Hoppas allt är bra med dig annars? :)

2010-02-18 @ 18:49:01
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0