Tisdag

Tjenixen!

 

Tisdag idag och andra dagen i denna veckan. Idag hade jag bara två lektioner så slutade vid 10 tiden. Efter att vi stannat och käkat drog jag, natta, vanessa och hilda till stan. Gick en sväng om ur och pen, handlade ett par öronhängen, och sen gick och fika, mysigt!

 

Nu sitter jag här vid datorn med ett glas vatten, banan och lite nötter och tänkte plugga engelska, måste klara detta provet så är det bara!

 

Ikväll blir det träning mellan fem och sju, jag längtar. Tränade ju inte igår så nu känns det länge sen och jag saknar det redan, haha!

 

PUSSS


hahahha, <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken extremt söt bild :D HAHA den lånar jag :P

2010-02-16 @ 15:20:06
Postat av: rebecca

hahahah visst är den sööööööt

2010-02-16 @ 16:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0