PUSS

Nästan allt är klart för imorgon och jag tänkte så smått dra mig till sängen. Att gå upp klockan kvart i fem svider lite men det är sånt man får ta, när jag väll kommit upp är jag nog pigg och glad (hoppas jag). Det kommer att bli en hård träningsvecka men det klarar jag.

 

Jag kommer vara hemma på fredag vid sex tiden, då kanske jag ska träffa min underbara Emelie (någongång den helgen?) för att slinga hennes hår och sen behöver jag hjälp med matten, kan det bli bättre än att få lite hjälp av sin bästa vän, nej!

 

Ni får ha det super bra. Jag ska själv försöka njuta av lite värme, det är ju inte precis sommarvärme men det är iallfall inga minusgrader och det tackar jag för. Runt 15-20 grader är det där nere nu, så det är skönt!

 

Ha det så fint alla finfina läsare, hörs om ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0