Onsdag

Idag är det onsdag inget innebär en liten fjuttig lektion för mig del. Hemma redan vid ett tiden, skönt!

 

Idag är det;

2 dagar tills jag om mandi drar till uppsala

9 dagar tills jag drar till Spanien- malaga (även sportlov)

42 dagar till påskloven

105 dagar till barcaaaa

121 dagar till studenten!

 

Omg 121 dagar, det kommer gå fort! Fast det är lite läskigt att jag längtar så mycket för jag har ingen aning om vad jag ska göra efter studenten. Tror det får bli ett halv år eller ett år ledigt! Har ingen aning än vad jag vill läsa till så känns ju inte lönt att börja plugga igen då, isåfall kanske bara någon enstaka kurs!

 

Nej nu ska jag läsa en engelskbok (JA VAD KUL, nej), ha det fint

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0