Onsdag

Hallåja!

 

Morgonträning imorsse som gick bra och sen drog jag och vanessa till skolan fast att vi inte hade några lektioner. Vi var ”tvungna” att äta för att det var så got mat i skolan och sen köpte vi biljetter till 100 dagars (vi har fest och middag när det är 100dagar till studenten), kommer att bli riktigt skoj.

 

Efter skolan gick jag in om stan för att växla lite pengar från svenska till euro och sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här och ugglar! Har gjort lite på geografiarbetet som ska vara inlämnar på fredag och nu tänkte jag sätta igång att få in lite engelskglosor i huvudet, kan nog inte gå mer än dåligt, hatar att plugga in glosor!

 

Efter pluggandet får jag nog börja packa lite, börjar alltid i sista minuten och det känns inte så genomtänkt så ska nog sätta i gång så smått idag.

 

Pussss


VILL VARA BRUN, soooooommar var är du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0