omgggggggg!

Fick precis alla papperna för resan. Där fick jag även till schemat för träningen under veckan, och fyfan jag har aldrig sett något värre och jag skojar inte. Jag kommer vara så jävla död när jag kommer hem och DÄR!

 

Såhär ser det ut (vill inte ens tänka på det, haha)

Fredag; ett pass (vet ej hur långt)

Lördag; Två pass (vet ej hur långa för vi åker upp innan dom andra)

Söndag; Pass 1; 6000m och Pass 2; 6500m

Måndag; Pass 1; 6500m och Pass 2; 5500m

Tisdag; Pass 1; 8500m och Pass 2; 5000m

Onsdag; Pass 1; 7500m

Torsdag; Pass 1; 6000m och Pass 2; 5000m

Fredag; (åker hem då men tror vi hinner ett pass) Pass 1, 6000m

 

Och alla dessa pass är i 50a vilket gör att det blir såååååååå mycket jobbigare. Jag ska vara glad om jag ens kommer hem levande, kan bli intressant. Nu ska jag lägga mig och tycka synd om mig själv lite, har ju ungefär en dag på mig att sörja sen börjar helvetet!

 

GODNATTT PÅ ER, (inget pusssss idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0