Måndag

God morgon!

 

Vaknade för en stund sen av att de jäkla byggarna sätter igång att jobba sju på morgonen, det är inte okej. Gick ut med nisse en runda och gjorde sen pannkakor, mums i min mage!

 

Nu håller jag på att rensa min garderob, den ser både för jäklig ut och jag har sjukt mycket kläder som jag inte använder som jag lika bra kan ge till min syrra, så håller på med det för tillfälligt.

Tänkte snart sätta mig med matteboken, har inte hängt med eller lyssnat på en enda lektion vilket resulterat i att jag inte vet vad vi gör, hahah! Så borde kanske sätta mig ner och kolla på det lite, hade även behövt hjälp att ett mattesnille (emsan tack?) snart, får väll se om hon har tid någon dag!

 

Ikväll är det som sagt tritonspelen, omg, hur kan de lägga en sån sak efter ett jsm, man har varit och tävlat fyra dagar och sen sånt här dagen efter, kill me!

 

Hörs senare, puussssisaer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0