Måndag

Har varit en bra dag idag. Träffade emsan i stan vid tolv tiden och då gick vi och käkade på graffiti och sen gick vi runt i stan lite. Handlade ett par solbrillor (igen) haha, och sen lite klämmor och sånt som är bra att ha med sig till malaga.

Var hemma igen vid fem tiden och då hade mina converse kommit, passade perfekt, så nu är jag glad! Haha

 

Egentligen skulle jag ha pluggat matte lite idag i och med att jag har läxförhör imorgon tror jag? I alla fall struntade jag i att plugga och tänkte att jag lika bra kan göra dåligt på dom och sen få hjälp av emsan snart och klara provet i alla fall, det blir perfekt! Haha

 

Nej nu ska jag dra mig till sängen tror jag. Ellllller klockan var visst bara nio :O haha, men jag tänkte i för sig läsa lite och sånt, ha det fint och sov så gott, puuuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0