JSM - krisitanstad

Haj på er!

 

Har blivit slarvig på att uppdatera, fy på mig! Men jag uppdaterar ju iallfall nu så jag är lite duktig i allfall.

 

Denna vecka har än så länge varit väldigt skön, ingen skola vilket har resulterat i några slappedagar. Idag så åker jag, emilia och anton till kristianstad för jsm och det ska bli riktigt roligt. Alltid lika roligt att dra iväg på tävlingar där det ingår hotell, restaurang och träffa härliga personer. Kommer i alla fall sakna mandi som fan, du får se till att kvala nu, NU!

 

Bengan hämtar mig och två timmar och då drar vi till tåget. Ikväll blir det väll insimning, mat och sen sova. Imorgon väntar 100 me och på kvällen kommer kanske mandi, jossan och simon, trevlans!

 

Nej nu ska jag packa vidare, uppdaterar kanske i veckan om vi har någon dator.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0