Hemma igen

Hej på er! Nu är jag hemma igen från Malaga. Kom hem i fredagskväll efter tre timmars försening vilket sög lite men hem kom jag i allfall.

 

Lägert har varit jättebra. Mycket träning och det är nästa i princip det ända vi gjort men det har varit jättekul. Maten har varit riktigt bra och hotellet fint. Vädert har väll varit sådär. Det var sol två dagar, molnigt två dagar och regnat typ tre dagar. Men det har ändå varit varm där nere, gissar på mellan 18-27 grader, så det har varit jätteskönt.

 

Träningen har gått bra. Hade ont i axeln när jag åkte ner men körde med tigerbalsam och försökte att inte tänka på det för ville inte missa några pass. Har faktiskt blivit lite bättre i axeln nu. Simmade 12 pass under veckan plus tre styrkepass/springa på stranden (fyfan vad jobbigt det var). Tror det blev ungefär 65000m under veckan.

Gjorde även laktattestet där nere. Det innebär att man simmar 10*100 fr prog 1-10 och efter varje så tar man blod och ser vad man har för laktat samt så tar man pulsen. Efter att man simmat 100:arna så tar man även prover efter, vet inte hur många stick jag fick i mitt finger L haha, men det gick bra! Man kunde se på testerna att jag var uthållig och ska därför vara bra på längre sträckor (typ 800) NEJTACK, haha!

 

Jag har även shoppat en del där nere. Vi var ledig en eftermiddag under hela veckan och då tog vi bussen in till malaga och shoppade. Fick med mig en del hem och även till min familj. Jag handlade piercingar, jacka, kofta, tubklänning, smycken, parfym med mera.

 

Redan efter första dagen låg hälften av simmarna sjuka i kräksjukan eller förkylning. Jag åkte på en liten förkylning (ont i halsen och så) men tränade ändå. Men när jag kom hem i fredags och vaknar upp dagen efter mår jag riktigt illa och spyr, så nu ligger jag i kräksjukan och det suger!

 

Nej nu ska jag plugga lite om jag orkar, mår fortfarande halvbra!

 

Ha det så fint, puuuuuuss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0