Hemma från jsm

Hallå på er!

 

Nu är jag hemma från jsm i kristianstad och det blev väll inte riktigt dom resultaten man hade hoppats på vilket suger. Vet inte vad jag gör för fel, tränar fan så mycket bättre än jag tävlar, jaja!

 

Kom hem för en stund sen och då hade mina klänningar kommit. Det roliga var att jag inte alls fick den balklänningen jag beställt. Jag beställde en svart som såg ut på ett sätt och fick en röd som såg ut på ett helt annat sätt. Känner inte för att skicka tillbaka och klydda så får väll bli den då. Studentklänningen var så fin!

 

Nu ska jag snart äta och sen får det nog bli lite tv-tittande. Jag har ingen skola imorgon, skönt! På kvällen imorgon blir det tritonspelen, 200ry och 200br, kan bli intressant, haha! Det roliga är att jag har snabbare tid på 200br än 200fj! Haha

 

Hoppas ni har haft en trevlig vecka för det har jag haft. Dessutom ska jag och amanda till Uppsala på GP fredag till söndag, kommer att bli riktigt roligt för jag och amanda blir ganska störda ihop, tro det eller ej, haha!

 

Förresten om mindre än två veckor drar jag till Malaga, fyfan vad skönt det ska bli med lite värme, men mindre skönt med köttpass, aja!

 

Nej nu kilar jag, pusssssss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0