GP dag 1

Tog tåget tidigt imorsse, redan vid åtta tiden. Redan efter en timme hände det något med tåget så vi stod stilla i över en timme. Blev därför en lång tågresa men vi hade trevligt så det var ingen fara :D
När vi var framme i Uppsala fick vi stressa lite. Hittade en kina restaurang med buffemat som var riktigt gott. Efter det snabbt till hotellet och packa om för insim och sen tävling. Tävlingen är i 50a.
Jag simmade först 200fr som faktiskt gick riktigt bra, hade 2.12.5 och det var nog pers med typ 2 sekunder, och det kändes som jag hade mer att ge så jag hoppas på bättre tid nästa tävling. Efter 200fr simmade jag 200rygg och det gick mindre bra, vet inte riktigt vad som hände, dåligt upplägg och allmänt bra, men allt kan ju inte alltid gå bra så jag är faktiskt nöjd endå!

Efter tävlingen drog vi tillbaka till hotellet en stund och sen vidare ut för att leta restaurang. Mandi tog någon texas hamburgare, jag tog pasta med fläskfile och bengan tog någon kycklinggrejs, det var megagott!
Jag och mandi ligger nu här i våra sängar med naturgodis, mörktchoklad och vitamindryck, jag är inne i min nyttiga fas just nu, hahah!

Inga finaler imorgon vilket innebär att vi inte simmar fråns vid fyra tiden på eftermiddagen. Därför blir det sovmorgon, frukost och sen kanske en runda på stan, vem vet! :)

Ha en bra fredagskväll och ta det chill med spriten!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0