Trøtt

Gud vad jag ær trøtt idag. Kænner att jag hade behøvt legat i min sæng hela dagen och slappa, men det går ju inte nær man har ett jobb att skøta, hehe! Slutar dock ganska tidigt idag vilket ær skønt.
Hade huvudværk igår och kænner mig inte helt okej idag iheller. Dock ska jag førsøka træna en stund endå, trænar inte fråns åtta ikvæll!

Det ær mørkt och kallt ute, och det snøar. Idag ær det en sån dag som jag bara hade velat bædda ner mig i soffan och kolla på film! Det får væll bli en sån dag i helgen istællet antar jag.

Imorgon blir det jobb från 9-16.30 och då ska vi ha en riktig juldag. Julenissen (tomten på norska) kommer hit, (WOHO, jultomten kommer. Får væll ta ett snack med honom, det var ju ett år sen jag såg han sist, haha) och så kommer alla barnen få julklappar, och så ska vi æta grøt. OCH alla ska ha røda klæder och julmøssa? har helt glømt vad det heter, vad heter det nu? ÅH det ær så jobbigt nær man tappar ord, ja men ni vet en sån.... tomteluva? heter det tomteluva kankse, æh ja ni fattar!
Efter jobb imorgon ær det træning mellan 18-20 och sen efter det ska alla åka och æta pizza, mysmys!

Och sen ær det ju snart helg igen, fintfint! och det ær ungefær 10 dagar tills jag ær hemma igen, gillar!

Ha en fin dag i snøn,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0