Tisdag 21/12

Idag så vaknade jag ganska tidigt, tog på mig och käkade lite frulle. Väntade på att Natta skulle ringa att hon komit hem, wwwwwwoho! Hon har ju varit i usa nu ett halv år så det var supersuper kul att träffa henne igen. Jag, natta och alice gick runt i stan och åt på subway och kollade runt på lite julklappar.
Halv fyra mötta jag upp pappa och sen körde vi hem, packade min simväska och sen iväg till träningen. Ett ganska hårt träningspass som gick bra, och nu sitter jag här hemma och slappar, ska snart bege mig till sängen!

Imorgon är det morgonträning 9-11 och sen tänkte jag åka in om entre och fixa det sista. På kvällen ska jag antagligen träffa emelie, men tysligen ska det bli ett jävla väder imorognkväll, torsdag och fredag så frågan är om man kommer någonstans. Så får väll se om jag vågar åka dit, hehe!

Hoppas ni haft en mysig dag i detta sjukligt kalla väder, graderna just nu står på -21,5. Jag bara undrar, är det okej? EH NEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0