Tillbakablick

För exakt ett år sen i bloggen hittade jag detta inlägg;

Detta har varit en fullspäckad och sjuk helg om ni frågar mig. En liten sammanfattning;

Fredag; Tog ungefär 49289498249 olika bussar för att komma till styrkan där jag hade introduktion. Gjorde bara några få övningar av varje sak och har ändå riktigt mycker träningsvärk fortfarande! (inte okej). Efter det fixade jag mig lite snabbt sen vidare till jobbet. Blev en ball kväll. Fick det störigaste bordet, frågade mig stup i kvarten om mitt nummer, skrev nummer på sina kvitton samt frågade mig vad jag skulle göra efter tolv, haha dör!
Trött som fasen när jag kom hem och gick nästan dirr och la mig.

Lördag; Morgonträning klockan 9, föööör tidigt. Hem och fixade mig snabbt sen drog jag och lilla mamms till stan och handlade lite julklappar, (tänkte precis skriva vad jag köpte men det hade nog inte varit så smart). Efter det stressade jag hem för att dra till emelie där jag emelie och anna lagade mat och förfestade. Anna gick på medicin så hon tog det lungt men jag och emsan var på g. När klockan var vid 11 stack vi till niclas 20 års fest i malmö. Stannade där i två timmar där emelie blev jagad av någon jonas, hahahah! Efter det skulle vi ta sista bussen men emsan var sugen på mer så vi hittade någon ramdom efterfest på vägen, dit där en stund och sen tänkte vi att då kan vi ju lika bra vänta till bussen halv sex. Stack till burgerking och sen centralen, mer ska jag nog inte berätta, eller ja vi hittade någon på vägen, hahah emelie tvingade mig ännu en gång att gå hem till en okänd. Bestämde oss iallfall att ta taxi hem vid fem tiden. Vi sov sex timmar och sen var det upp, fyfan.

Söndag; LUCIA, ja vi vaknade vid tolv, städade lite och sen drog jag mig till bussen. Sitter på bussen fint och stilla hoppas av för att ta nästa av. VAR ÄR MIN PLÅNBOK? det kan man ju undra, fick panik när jag insåg att jag glömt det på bussen, så typiskt mig! Ringer skånetrafiken och det enda dom säger är att jag får ringa tillbaka för att där inte är någon som jobbar på söndagar typ, WHAT! ja massa klydd blev det, fick iallfall tillbaka min kära börs. Hem snabbt som fasen, drog till badet och gick lucia, kunde inte en enda låt så stod mest tyst och försökte se söt ut, hahahah! lite simning och sen hem igen, plugga lite på matte (väldigt lite) och sen så blev det sova!

OJ gud vilket långt inlägg, jaja här har ni iallfall min helg om ni är intresserade!
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0