SWEDEN!

Efter mycket om och men kom jag faktikst hem igår. När jag landat i köpenhamn så skulle vi ta flygbussen in till liksom terminalen, när vi kört en bit kommer en på bussen på att hon glömt något på flygplanet så tillbaks kör vi för att hämta det. Efter att jag fått min väska begav jag mig upp för att ta tåget till malmö c. Trycker ut en biljett och går ner till tåget när jag ser att det inte går något jäkla tåg till malmö. Upp igen för att leta hur jag nu ska göra, då ser jag en skylt att man måste ta buss till malmö istället, great. Efter 30min hittar jag den dumma bussen och han säger att han kör bara till hyllie, okej? Så jag får ringa pappa och be han köra dit istället.

Efter nästan två timmar efter att jag landat med flyget var jag hemma, men inte kunde jag vara irriterad när jag äntligen fick träffa min fina och galna familg igen.
Blev iallfall en pasta och skinksallad som var mega god, och sen satte vi oss och kollade lite på tv, eller jag och mamma försökte när plötsligt pappa sätter på musiken på högsta volym, haha. Men man kan ju inte bli mer än peppad av lite musik så efter några få minuter var jag uppe på golvet och dansade loss för mig själv, och pappa stod och "dansa" hahaha!

Iallfall så blir det en stanrunda med min fina mor idag, ska se om jag finner de sista julklapparna och kanske även jag har varit snäll iår, så kanske finner något till mig själv också!

Ska ner och göra mig lite gröt nu, och duscha!
Ha en fin dag, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0