Onsdag och Stockholm

Då sitter jag på Clarionhotellet och chillar vid datorn. Jag och Ida sitter här och har skrattattack, jag vet inte vad hon sysslar med, haha!
Iallfall så är vi nu i Stockholm vilket det verkar som många andra kommer att få problem med. Tydligen är flygen inställda från sturup just nu samt att tågen har stora problem, så tur att vi kom hit.

Vi har ätit på någon god restaurang och sen gick jag och Ida & handlade lite nötter och så. Vi ska simma in vid fyra tiden och sen så blir det väll middag och lite så, mysmys!

Ha en fin dag, puss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas ni får en bra tillvaro likväl på hotellet som på badet, visa alla nu var skåpet skall stå.



Kram på er alla

2010-12-01 @ 14:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0