mysdag

Idag har det blivit en mysmysdag.
Träning i staffanstorp imorsse vilket resulterade i att jag skulle ta två vanligen dryga bussar till träningen men när jag hoppas på bussen i bara ser jag ett känt ansikte som jag inte sett på länge, min fina gulliga söta peeeerman satt ju på bussen. Det var så kul att träffa henne och vi snackade genom bara och plötsligt var vi på konser för avstigning. Fick säga ett lite snabbt hejdå för hon skulle bege sig till skolan (men snart ses vi såklart igen). Gick över vägen för att ta nästa buss till staffastorp när jag helt plötsligt ser MANDI stående där och väntar på samma buss, helt perfekt. Så där fick jag träffat fina mandi också som jag inte sett på ett bra tag, kunde det bli bättre bussresor? tror inte det.

Simmade ett träningspass på en 5000m och sen hämtade maria upp mig. Vi körde hem till henne och snackade massa skit och kollade på tarzan, en riktig mysdaaaag!

Så nu har jag precis kommit hem och käkat och bakat lite pepparkakor, imorgon väntar NATTS som kommer hem från USA, ooohyeah! vi ska ha en mysdag med att käka på gamla skolan och sen en runda i stan, jadå!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0