Lördag i Stockholm

Jag har varit lite dålig på att blogga här i huvudstaden, har helt enkelt inte tänkt på det.
Iallfall simmade jag 100rygg i torsdags på 1.04.9, lite över pers och missade b-final precis vilket var lite störigt. Hade hoppats på en bättre tid, men dock är jag under 1.05 för tredje eller fjärde gången i rad nu vilket känns bra!
I fredags hade jag inget att simma och därför drog vi in till stan en stund och gick och kollade runt och mös.
Idag simmade jag 200rygg, 2.18.9 och missade finalen med en och en halv sekund. Störigt för att jag tror att någonstans där inne borde jag faktiskt kunna göra 2.16-2.17 och jag hoppas det kommer snart. Är lite besviken på mig själv, fast jag gjorde mitt bästa och kan ju inte göra så mycket mer. Tror dock att jag är lite för toppas just nu, har toppat i sådär 4 veckor nu vilket kanske inte är det bästa för mig. Hade ju först nordsjötävlingen som vi toppade lite för, ungefär en och en halv vecka efter hade vi NM och nu en och en halv vecka efter det SM. Så jag har inte tränat så mycket nu på ett tag.

Iallfall hoppas jag på ännu bättre tider snart!

Skulle simmat 400fr imorgon men jag känner inte riktigt att jag är tränad för det, därför kommer jag att stryka mig på det. Därför är SM för denna gången fördigsimmat för min del. Dock ska Ida och Jorn simma mer så jag får vara där och heja som bara den!

Hoppas ni har en fin helg, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0