Lördag 11 december

Dagen igår var mysig.
Först simträning 10-12 och efter det iväg till activ där vi hade bodybalance. Ja det ska då vara en ganska lätt träning dock har jag så mycket träningsvärk idag att jag knappt kan sätta mig ned, perfekt! Bodypalance har ganska mycket att göra med att töja och vara ganska vig, ja så heheheh, jag är inte sådär jättesmidig, kanske därför det värkar i hela min kropp.
Efter det så stack jag och jetti och shoppade lite. Till mig blev det en ny kjol, ett vitt linne/body och lite sånt trevligt.
Efter en liten shoppingrunda på två timmar begav vi oss hem igen, jetti drog iväg en stund medans jag satt hemma och förfestade för mig själv en stund, haha. Vid nio kom jetti och jörn till oss och sen drog vi iväg till Vanessa som hade fest, trevligt!

Idag blir det nog en slappedag för min del. Tänkte även fått städat här hemma lite, får se hur bra det går!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0