Gårdagen

Gårdagen blev trevlig. Åkte hem till Ida vid halv sjutiden där vi började förfesta lite, och vid halv åtta kom de andra till Ida. Klockan halv 9 stack vi vidare in till byn (stan) för att käka på restaurang. När vi käkat och sånt så gick vi vidare till mexiko och tog några drinkar och sen gick jag, ida och siri ut!
Var väll ute till halv två eller något och sen gikc jag hem och sov.

Nu är jag iallfall vaken och har börjat packa och städa här i lägenheten lite. Åker hem med flyget kvart över sex så måste ta flygbussen vid halv fem, ska dock se om jörn fortfarande är sugen på att köra mig, haha. Iallfall så landar jag i köpenhamn halv åtta och sen tar jag tåger till malmö, och hhhhhhhem!

Ikväll är jag nog inte hemma fråns niotiden så det blir en lung kväll med familjen. Imorgon ska jag och mamma ha en mysdag på stan med julklappshandlande och fika och sen får jag se om det är någon träning så jag kan få in ett träningspass imorgon.

Ha det så fint sålänge, hörs när jag befinner mig i Bara, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0