Exakt ett år sen i bloggen...

skrev jag detta;

Idag har jag sovit 10 timmar (!!!!!), och sen har jag bakat kladdekaka och den blev megasupersuper god och sen har jag kollat film, the holiday och den var megabra (issa jag tycker faktist inte alla filmer är bra, haha). Jag har även gjort klart det sista arbetet i natur, sköööönt! Nu har jag bara ett matteprov kvar tills jullov, undra hur bra det kommer gå natts, haha!

Lov om exakt en vecka och det ska bli så härligt, har iförsig endel kvar att göra innan lovet, men inte mycket plugg iallfall. Såhär ser min vecka ut fram tills lov;

Torsdag; Morgonträning, två lektioner, träning, julbord med triton/styrelsen? och planering
Fredag; Introduktion med min styrketränare, jobb
Lördag; Träning, Luciaövning, träffa natta?
Söndag; Skins och lucia, plugga
Måndag; Morgonträning, Matteprov, träning
Tisdag; Inlämning av NK, några lektioner, träna
Onsdag; SKOLAVSLUTNING - jullov! fika?
Torsdag; Utgång med natts, fiiiiint!

Nej nu ska jag chilla lite till för det har jag ju bara gjort hela dagen, ha en fin dag!
PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0