En uppdatering

Har varit lite dålig på att skriva i bloggen nu när jag varit hemma så tänkte att jag skulle bjuda på ett inlägg med lite uppdatering!

Lördag 25/12 - Dagen efter julafton då. Mötte upp Natts på entre där vi tänkte att vi skulle reashoppa lite. Där var dock en miljon folk inne i affärerna så det blev inte en allt för lång tur. Fick ialfall hem två tjocktröjor, ett spetslinne, strumpbyxor och lite sånt trevligt. Hem till Natta efter det där vi chillade lite och sen började fixa oss efter kvällen. Vid sextiden kom Maria och vid niotiden kom det massa andra folk. Förfest hos Natta och efter det slagt, en lyckad kväll.

Söndag - Vaknade upp hos Natta och käkade lite frulle och sen hämtade pappa mig och maria och så åkte vi en runda i stan och sen hem. Väl hemma käkade vi kinamat, kollade på film och sjöng singstar och sen åkte maria hem på kvällen, en sjukt mysig dag.

Måndag - Dagen började med morgonträning och efter det TANDLÄKAREN, det värsta jag varit med om, OCH jag måste dit igen, jävla skit. Efter det åkte jag och pappa en tur på mediamarket och lite sånt och sen var det träningspass nummer två.

Tisdag (idag) - Så var det först morognträning och efter det tog jag bussen in till malmö för att träffa upp fina issa. Vi gick en lång runda i stan och snackade om allt möjligt. Åt god lunch och vid fyra tiden begav vi oss hem, en sjukt mysig dag i stan med issa! Nu sitter jag här vid datorn och känner mig lite trött, ska väll snart se om där är något kul på tv och sen blir det väll sängen.

Imorgon är det morognträning och sen ska jag hem till maria och mysa!

Hoppas ni haft en mysig dag, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0