BUSSKIT

Jag har gjort det mest onödiga på väldigt länge.
Går upp klockan sju, går ut från dörren kvart i åtta när det är minus 23 grader (inte okej). Bussen ska komma 08.01, ingen buss har kommit 08.01 och bussen behöver komma 08.01!!!!! om jag ska hinna till min träning som börjar 9.00 i staffabstorp. Ingen buss har kommit 08.10, ingen har kommit 08.15, men 08.20 kommer det en buss, vilket innebär att mina tår är som isbitar. Går av bussen 08.40 på värnhem och inser att jag börjar träna om 20min. Staffanstorpsbussen ska komma 08.49, kommer det någon 08.49? NEJ! Så jag väntar tills 09.05 men ingen jävla buss har kommit och jag håller på att frysa ihjäl vilket resulterat att jag går in på entre, sätter mig på en bänk, tar av mina skor och värmer mig, haha! Trodde helt klart att mina tår inte skulle gå att livrädda, men vet ni vad, DE LEVER!

Iallfall så bestämmer jag mig för att ta bussen hem igen, för jag hade liksom varit på träningen tidigast 10 och ja, då har vi då redan tränat en timme. Så bussen tar jag hem igen 20 över nio, och nu sitter jag här och undrar vadfan det dära var, tre timmar av onödigt bussåkande och frysande, jävla skit!

Nu ska jag fortsätta med min julklapp till h, och sen ska jag kanske baka lite fler pepparkakor och sen så ska jag väll städa lite och sen så ska jag, jag vet inte, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0