7 december

Julafton börjar närma sig, och det ska bli mysigt! Dock okmmer nog själva julafton bli lite sådär i år för att vi antagligen bara kommer att vara familjen, men det får funka det med. Istället kommer vi den 23 december att vara hemma hos min moster och fira jul. Det kommer bli supermysigt!

Idag har det varit en bra dag på dagiset. Vi har gjort pappersjulgranar där alla barnen fick klistra på paljetter och glitter, blev mycket tjusigt, haha! Jag älskar dessa juldagarna, synd bara att det så snabbt går över.
Har dock mått sådär idag. Vaknade med dunkade huvudvärk som fortfarande inte gått bort, så beslutade mig för att stanna hemma idag från träningen. Hoppas jag mår bättre imorgon!

Imorgon blir det jobb från halv åtta till tre och sen träning halv fyra till halv sex.

Nej nu ska jag chilla vidare, kollar på ensam hemma. De filmerna är så jäkla roliga!
Puss på er



Kommentarer
Postat av: pappa

klart att vi kommer att ha det kul och mysigt hemma, jag ser fram emot att bara få rå om er denna högtidsdag....

2010-12-08 @ 07:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0