22 December

Kollade i bloggen, och detta inlägget är för exakt ett år sedan, 22 december 2009!

Kvällen igår blev mycket trevlig. Jag och emsan tog oss som sagt hem till togge vid åtta tiden. Där satt tolv saknade gamla simmare som det var mycket trevligt att träffa. Vi beställde hamburgare med pommes och någon vitlöksås som var megagott, orkade trotts allt inte äta upp allt. Efter det blev det lite olika lekar, gick bättre för vissa, sämre för andra (vååååååårt lag vann). Drog vid tolv tiden hem till emelie, vi somnade snabbt, båda var megatrötta och skulle upp tidigt som fasen idag.

Vaknade väll runt halv sju av emelies mobil, kan säga att jag var väldigt trött imorsse, tur att man har sovmorgon om två dagar. Tog iallfall bussen halv åtta in till malmö. Ida hämtade mig där och sen drog vi in till burlövsbadet och simma 6200m, hårt pass vilket innebär just nu en döööööd rebecca.
Efter träningen mötte jag upp mamma i stan. Köpte min julklapp. Det blev en rosa ipod (skitsnygg, trodde att det var den gamla rosa, tycker inte den är så fin, men tydligen var det nya färger som var riktigt snygga, lite glansiga och denna rosa var riktigt snygg) med något coolt skydd till, någon trädhistoria, men nu är julklappen inpackad så kan inte kolla på min fina godsak :(. Vi gick iallfall i stan i nån timme, och sen drog vi oss hemmåt.
Blev ingen träning idag på eftermiddagen. Pappa ville inte köra pga av vädert och sen var jag ganska trött i min kropp. Drog hem till felle en stund och bytte julklapp och lite sånt trevligt.

Nu har jag packat träningsväskan för imorgon. Jag ska nämligen styrka innan träningen imorgon vilket innebär att jag ska strycka klockan ÅTTA, inte okej! ( JA, på morgonen). Efter det blir det träningen någon timme, lite julklappslek och sånt och sen drar jag och emsan in till stan för vi har panik!!!!, eller ja mest emelie för jag har faktiskt hittat en del julklappar nu, men har ju fortfarande en dag på mig! haha

Jag vet inte riktigt vad ni tycker, men det känns som mina inlägg blir mer och mer flummiga?!!!! haha, jaja det får väll vara så, skriver väll mest av mig här antar jag, känns ju inte som att så jätte många är intresserade av min vardag, blev ju en del outfit bilder och sånt innan men jag orkar aldrig fota längre (faktist jobbigt, tror det eller ej).

Nej nu ska det nog bli sängen för mig, lägga mig ner lite och tänka på min fina sak som ligger i ett paket under granen, för övrigt försöker min pappa få mig att glömma den julklappen för det är ju inte kul att veta vad man ska få anser han, men jag kommer INTE glömma den fiiiiiiina rosa ipoden som ligger där och väntar på mig, det tror jag inte! NEJNEJNEJ!

Nej ni får sova så gott, och glöm inte, bara två dagar tills ni får julklappar om ni varit snälla ;)
PUUUUUUUUUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0