2010

Sammanfattning av år 2010!

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Ja, en massa saker!
- Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, eller jag tror iallfall inte att jag hade några, haha
- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja!
- Dog någon som stod dig nära?
Nej inte iår, tur!  
- Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
Ja det är de!
- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Endel datum kommer jag alltid att minnas, men STUDENTEN!
- Vad var din största framgång 2010?
Oj, jag vet inte!
- Största misstagen?
Störta misstaget? jag kommer faktikst inte på något värsta misstag, tror jag
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haha ja det har jag säkert
- Bästa köpet?
Alla converse från USA kanske, hehe
-Vad spenderade du mest pengar på?
Just nu blir det mat, annars SHOPPING
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket har gjort mig riktigt glad i år
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
We no speak americano
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Oj, haha, jag har ingen aning!
- Vad önskar du att du gjort mer?
Ehm, umgåtts mer med mina fina vännder, dock svårt när jag bor i Norge
- Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag vet faktiskt inte, inget jag kan komma på tror jag
- Var du kär i år?
kär och kär
- Favoritprogram på tv?
Halv åtta hos mig, ja jag är tönt haha
- Bästa boken du läste i år?
Snabba chash
- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hade en mysig middag hemma och sen gick vi ut, blev en lyckad dag!
- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
kanske!
- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Haha vet inte, går väll inte att beskriva
- Vad fick dig att må bra?
Mina fina vänner
- Vem saknade du?
...
- De bästa nya människorna du träffade?
HENRIETTE!
- Årets sötaste?
Alla mina fina vännnnnnner
- Årets bästa?
STUDENTEN, SPANIEN, FLORIDA,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0