Torsdag, och en dag till helg!

Idag vaknade jag med suddigt öga och sjukt mycket grejs i ögat. En unge på dagiset har nyligen haft ögoninflamation och såklart så ska jag få sånt skit med. Gick till jobbet i några timmar men ont gjorde det och smittosamt så fick bege mig hemmåt. Påvägen åkte jag och henriette till skatteverket och handelsbanken och fixade allt som jag behövde fixa för att kunna få in min lön, så nu hoppas jag det är fixat.

Nu har jag varit hemma en stund och städat lite och lagat lite mat. Snart ska vi åka och handla lite veckohandling och sen ska vi hämta Issa på flygplatsen. Sen ska vi köra till min träning!

Imorogn blir det;
- förmodligen jobb
- hemma vid 5tiden
- issa och jag ska hitta på nått kul, in till stan eller något sånt trevligt

kommer bliiii najs, nu ska vi handla
hade, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0