Tisdag 31/8

Idag är det sista dagen i Augusti och imorgon börjar en ny månad.

Fick nyligen en ny badmössa, en badmössa som inte stämmer överrens med de andra 9302902904st badmössrona jag har haft innan. Där har det stått TRITON på i ungefär 15år. Nu står det något helt annat, SSC, och det känns skumt men bra. Det ska bli kul att träna där i några månader framöver, det är ett härligt gäng!

Idag har jag jobbat, och sen har jag precis kommit hem. Jag har gjort mig en nudelpåse och ett par mackor och nu sitter jag här vid datorn och bara funderar, som jag gjort så många gånger förr.

Idag är det desutom 100års jubileum för klubben som jag simmar i här. På lördag är det den stora festen men idag ska simmarna i klubben ses klockan 18.00 och simma tillsammans, och målet er å få minst 100 SSC barn og unge til å svømme 100.000 meter til sammen. Pluss stor kake til å feire dagen i dag.

ha det fint mina finaste
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0