Tisdag 24 augusti

Idag är det tisdag och jag har varit här i snart två veckor. Jag har fortfarande sjukt mycket hemlängtan och jag vill bara stanna här tills jul!

Iallfall idag har det regnat HELA dagen, och regnstället jag köpte innan jag åkte var inte så speciellt bra för mina vanliga kläder var dyyyyngsura, great!
På jobb idag så tog vi massa färgburkar ut och "färgade" vattenpölarna, ungarna tyckte det var sjukt kul, själv vet jag ju inte riktigt om jag tyckte det var så kul att bli genomblöt!

Nu har jag och henriette preics ätit köttbullar och pasta, och jag sitter här och chillar lite. Ska fixa lite sen och ikväll blir det träninge mellan 20.00-22.00. Ska även få mobilen och plattången som sebbe har med sig till mig, woho!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0