Söndag, sista lediga dagen

Goddagens på er!

Idag är det söndag och andra dagen jag är här i Stavanger. Gick upp vid halv 10tiden och käkade lite frukost och nu sitter jag här vid datorn och har installerat ett par saker. Idag är det min sista lediga dag och sen börjar jag att jobba imorgon. Jag ska vara på dagiset klockan åtta imorgon och skriva på lite papper och liknande och sen ska jag även på möte på kvällen.

Idag så ska jag ta en cykeltur och se om jag kan hitta dagiset och hur lång tid det tar att cykla, medans Henriette ska jobba från 13-18. Efter det ska vi nog till några personer och säga hej!

Nu ska jag ta ut i diskmaskinen och sen på en cykeltur, ha det så bra sålänge.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0