Skype

Skype är fan ta mig en bra uppfinning. Tog i för sig ett tag innan jag fick rätt på mikrofonen men sen gick det greit! Pratade med familjen typ en timme och ja det kändes skönt att höra allas röster (fick även höra ett skäll av min favoritnisse, haha).

Nu sitter jag här vid datorn lite. Har som sagt pratat med mina fina päron och syrra ett tag och så och sen så har jag kollat igenom PM för Florida. Har även ätit har jag gjort, köttbullar och mackaroner, haha!

Nu ska jag nog läsa igenom några papper som jag fick på jobbet idag. Vi ska ha en planeringsdag på fredag så jag skulle läsa igenom några papper som var bra att vara insatta i. Får väll ta och göra det innan jag lägger mig, undrar dock om jag kommer förstå allt som står där, dom har endel konstiga ord här i norge!

Imorgon blir det;
Jobb från 8-15.30
Träning 16.00-18.00
Fixa allt för Roxettekonserten efter träningen ett par timmar!

Så ser väll min dag ut imorgon då! :)

Nu ska jag göra mig en kopp te och kolla på papperna, vi hörs
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0