OOOOnsdag

Ja vad ska jag säga om denna onsdagen henriette, haha!
Henriette hämtade mig från jobb 14.55 och sen skulle vi köra direkt till träningen för att det är ganska mycket kö vid den tiden. Vi simmar i många olika simhallar och idag "var" det i simhallen Tasta. Jag bestämde mig även för att berätta för henriette om en väg som jag åkt förra gången som jag tyckte gick fortare och så tänkte vi då att vi kunde försöka hitta den. 14.15 har vi INGEN aning om vart vi är. Vi beslutar oss att ringa en i klubben och fråga vägen, men vi vet fortfarande knappt vart vi är, haha.

Siren - ÄR NI I TASTA, vi ska ju simma i hettlandhallen idag!
Jag och henriette - HAHHAHA WHAT!

Ja så då fick vi ju försöka ta oss till hettlandshallen fast att vi fortfarande knappt vet vart vi var. Helt plötsligt;
- VI ÄR JU HEMMA?
Ja då är vi helt plötsligt där vi bor, och då är klockan typ 14.40 och vi började för 10min sen. HAHA, iallfall så tar vi oss till badet på något sätt med oändliga köer och kommer "bara" 35min sent, great!

Men roligt var det, vi kunde inte hålla oss för skratt, satt och log hela vägen hahaha och hela passet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0