Igår och idag

Igår när Henritte kommit hem från jobb åkte vi till Christin, som är ordföranden i klubben och åt middag. Vi blev bjuden på kämpegod ( :D ) mat, tapas med massa olika till och efter det fick vi glass till efterrätt. Det var väldigt mysigt där hemma, de bor precis vid vattnet!
Efter vi hade varit där hemma en stund och pratat och ätit körde vi till en simmare i klubben som också heter Henriette, fick se hur hon bodde och sen snackade vi lite och sen körde vi hem vid 10tiden.

Idag var det min första dag på jobbet och som barnehageassistent. Jag ställde min klocka för första gången på 489404904940439dagar och det märktes. Jag vaknade 30min senare än vad jag hade tänk och fick därför stressa till jobbet. Hittade gjorde jag iallfall och åtta befann jag mig på jobbet. Jag blev visad runt lite och sen började mitt år som dagisfröken. Jag kommer att jobba lite olika tider men denna veckan ska jag jobba från 8-halv 4 varje dag!

Nu ska jag cykla till affären och handla lite och sen ska jag lägga mig i sängen och svara på mail och se film hade jag tänkt, jag är så trött, var tog mitt sommarlov vägen? hade behövt det nu!

PUSS på er, i miss u


denna bilden får jag kolla på när det regnar här, som det tydligen gör för det mesta, och jag som hatar regn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0