HELGEN!

HEJ mina finafinafina vänner och allt vad ni är!

Jag har inte bloggat på några dagar nu för att Issa min underbartbästastegulligaste har varit här hos mig, i Stavanger! Hon kom till mig i torsdag och då hade jag lyckats få ögoninflamation med det gick bra trots allt. I fredags var vi ute i byn och kollade läget bland alla affärer, och sen lunchade vi. Hemma var vi runt sex och då gjrode vi smothie och sen lagade vi god tacos. Kvällen avslutades med lite filmtittande och annat trevligt.

I går så hade jag först träning från 10 till runt halv 2. Simmade först 5300m och efter det hade vi basisträning i en timme som henriette höll i, riktigt bra men jobbigt! På kvällen hade henriette lite födelsedagsmiddag här hemma och förfest och sen drog vi ut och kollade vad stavangers uteliv hade att erbjuda. Riktigt bra var det faktikst och hem kom vi runt halv fyra och somnade gott!

Isag vaknade jag och issa vid halv 11 och sen tog vi bussen in till byn. Där kollade vi runt lite och käkade kinamat och bara pratade och hade det mys. Och sen tog hon bussen till flygplatsen vid tre tiden, KOM TILLLLBAKA NU!

Tänkte lägga upp lite bilder från helgen som Issa tagit med si nsystemkamera som jag snodde lite!








































hahahahha denna får avsluta kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0